• Registrer

Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket dame

Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket dame Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket dame
Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket dame

Vår Pier 3.0-jakke er designet for seiltur langs kysten eller innlandet, og er laget av Helly Tech® Performance-konstruksjon. Den er helt vanntett, vindtett og pustende, og er laget for turer når du trenger lett, men likevel solid beskyttelse. Vi har lagt til en pakkbar, hi-vis hette, doble stormflapper og drenering for å gi bedre sikkerhet i dårlig vær. Denne jakken er bygget med innsikt fra profesjonelle seilere og kystarbeidere, og har alle de viktigste funksjonene du trenger til sjøs.

Stavanger Seilforening på bryst.

2199.00 NOK
Unisex Waterwear Top Unisex Waterwear Top 2 mm høykvalitets stretc... 749.00 NOK KJØP
Comfort Compact 50n Life Vest Comfort Compact 50n Life Vest Selv de beste svømmere tren... 549.00 NOK KJØP
Crew Sailing Vest Herre Crew Sailing Vest Herre En superallsidig vest til d... 1199.00 NOK KJØP